понеділок, 14 грудня 2015 р.

Анкета

Анкета
Учасника першого туру
всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2016»


1.      
Прізвище, ім’я по батькові
Костевич Любов Олегівна
2.      
Дата народження
05.10.1974р.
3.      
Домашня адреса з поштовим індексом
Львівська обл.. Самірський р-н., смт.Дубляни, вул.. Сонячна 8
4.      
Мобільний телефон
0680556141
5.      
Електронна пошта
Kostevich.l@mail.ru
6.      
Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом
В 1997 закінчила Дрогобицький державний педагогічний інститут ім. Івана Франка. вчитель математики та інформатики

7.      
Стаж роботи :   
                      загальний
17років 11 місяців
                      педагогічний
17років 11 місяців
8.      
Місце роботи
Самбірська середня школа №7
9.      
Посада
Вчитель математики
10.                      
Кваліфікаційна категорія
1 категорія
11.                      
Звання
нема
12.                      
Класи, в яких викладаєте
8та 9 клас
13.                      
Посилання на власний інтернет-ресурс
kostevich74.blogspot.com
14.                      
Педагогічне кредо
Через  фантазію, гру, через неповторну дитячу творчість – вірна стежка до серця дитини
15.                      
Інноваційні форми роботи та технології, що використовую

 На своїх уроках я використовую інформаційно-комунікаційні технології, інтерактивні технології, інтернет-ресурси, ситуативні комунікативні вправи та рольові ігри Важливу роль  відвожу дидактичним іграм - сучасному і визнаному методу навчання і виховання. Під час дидактичної гри  реалізовую навчальну, розвиваючу і виховну функції, які діють в органічній єдності. Для прикладу можна назвати гру «Діалог»,яка направлена на підвищення активності учнів в процесі засвоєння нових знань. Ідея гри заключається в тому, що формулюю навчальну проблему або створюю проблемну ситуацію, а учні стараються цю проблему розвязати . Мені подобається ця гра ,тому що це ще й командна гра. За правилами гри кожна команда (а їх три) має право задати вчителю мінімальну кількість запитань таких, щоб з них отримати максимум інформації для розвязання поставленої проблеми. І коли в такому діалозі при мінімальній кількості питань в учнів наступає «прозріння», то можна стверджувати, що учитель виконав завдання по розвитку творчого мислення учнів. Ще цікавою дидактичною грою є   «Математичний поєдинок», яку можна проводити, наприклад, на етапі засвоєння та закріплення знань. Основою її являються командні змагання, де учні відповідають на питання і розв’язують вправи , запропоновані вчителем або самими учнями. Велике значення цієї гри в тому ,що на основі створеної проблемної ситуації і змагань команд активізується розумове мислення учнів, а процес навчання перетворюється в процес активної пошукової діяльності. Етапи гри можна представити загально відомими етапами уроку : активізація опорних знань, вивчення нового матеріалу, закріплення вивченого на уроці, перевірка вивченого .На уроках математики в 5 класі при вивченні тем «Додавання і віднімання натуральних чисел» використовувала гру «Магічні квадрати», «Математичні сходинки». А при вивченні дій з десятковими дробами «Математичне лото», «Магічні квіти»,кругові завдання. В 6 класі на закріплення та перевірку умінь з теми «Прямокутна система координат на площині. Координати точок.» можна запропонувати конкурс художників, як самостійну творчу роботу для учнів. Різноманітні малюнки ,побудовані за допомогою точок із координатами, покажуть не тільки засвоєння теми, а й розумові здібності та творчу уяву учнів. Пропоную  й обернену вправу: намалювати самим малюнок за допомогою замкненої ламаної , і записати координати вершин. На геометрії це можуть бути «Конкурс геометрів», «Аукціони знань» та інші. Гру можна розглядати як працю і як творчість . Під час гри діти вчаться бути сконцентрованими, мислити самостійно, розвивається увага, тяга до знань. Захопившись грою, вони не помічають, що навчаються : пізнають, запам’ятовують  нове, розвивають фантазію, вчаться орієнтуватися в незвичайних ситуаціях. Навіть самі пасивні з дітей включаються в гру з великим бажанням, стараються не підвести друзів , команду.
   При вивченні нової теми або підсумковому уроці провожу уроки-лекції із застосуванням комп’ютерних презентацій, які дозволяють акцентувати увагу учнів на важливих моментах викладеної інформації. Пояснення теми уроку супроводжується демонстрацією слайду, на якому дається тема уроку і план вивчення теми. Потім іде пояснення теми по плану, учні роблять необхідні записи. Після пояснення теми учні розв’язують усні вправи, потім розв’язують в зошитах більш складні завдання. Всі запропоновані завдання також представлені на слайдах. 
   
16.                      
Автопортрет учасника «Я – педагог і особистість»

   Для мене вчитель -  це людина , яка вміє знаходити індивідуальний підхід до кожного учня і користуватися цим при створенні здорової атмосфери в колективі і становлення кожного учня як особистості.  Тож я завжди намагаюсь знайти індивідуальний підхід  до кожного учня, шляхом залучення кожного з них в проектну діяльність, де кожен  отримує  своє завдання, і він розуміє , що його діяльність важлива. Але головне при цьому  намагатись не переобтяжувати  учнів, давати їм  на виконання завдання досить часу, чітко пояснювати вимоги до роботи, намагатися створювати ситуацію успіху.  Творчі завдання повинні бути індивідуальні, запропоновані за інтересами дітей. При необхідності завдання можна змінювати, збільшува­ти або зменшувати їх кількість.  Як учитель,  вважаю, що задавати їх учням потрібно. У цьому вбачаю один із способів підготовки дітей до різноманітних математичних змагань, один із шляхів навчання і виховання передової, розумної людини, висококваліфікованого фахівця.
 На  уроках потрібно створювалися ситуації, які стимулювали б самостійність розумової діяльності школярів. Учні мають право захищати свою думку, наводили на її захист аргументи, докази, використовуючи при цьому здобуті знання. Вони мають можливість задавати питання вчителю, товаришам. Крім того, вони мають можливість ділитися і своїми знаннями з іншими, допомагали товаришам долати труднощі, створювали ситуації самоперевірки, аналізу особистих пізнавальних і практичних дій.
Завдання вчителя навчитися будувати навчально-виховний процес так, щоб викликати й підтримувати інтерес до навчального матеріалу, активізувати творчі здібності учнів, давати учням змогу відчути радість від зроблених «відкриттів», подолання перешкод, виховувати бажання активно, власними силами здобувати знання.


Даю згоду на внесення інформації до бази даних та публікацію матеріалів у періодичних та інших освітянських виданнях з можливим редагуванням.


«___»_____________2015р.                      ________________/__________/        

Немає коментарів:

Дописати коментар