понеділок, 14 грудня 2015 р.

Висновок
про педагогічну і методичну діяльність учителя математики
середньої школи № 7 м. Самбора
Костевич Любов Олегівни

     Костевич Любов Олегівна має повну вищу педагогічну освіту за спеціальністю  вчитель математики та інформатики працює за отриманим фахом в школі з 1998 року.
Костевич Любов Олегівна має 1 кваліфікаційну категорію .
     За час роботи у навчальному закладі Любов Олегівна зарекомендувала себе як відповідальний педагог та умілий організатор. Учитель має високий рівень науково-теоретичної підготовки, володіє знаннями сучасної методики та дидактики, застосовує інноваційні технології у навчально-виховному процесі, впроваджує методи творчої педагогічної діяльності з урахуванням особливостей навчального матеріалу та здібностей учнів.
     Учитель працює над проблемою «Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках математики».  Провідні ідеї її творчого підходу до праці такі: зацікавлення учнів навчальним матеріалом і процесом оволодіння ним та раціоналізації навчальної діяльності учнів. Реалізує ці ідеї  такими методами: словесним, наочним, практичним, проблемним, дослідницьким. Насамперед звертає увагу на розвиток пізнавального інтересу учнів. Ця особиста риса школяра проявляється у вигляді допитливості, активності, цілеспрямованості. А розвиток пізнавального інтересу є поштовхом для підвищення розумових здібностей учнів. Широко використовує творчі та проблемні завдання, що стимулює творчу ініціативу та самостійність учнів. Враховує психологічні особливості учнів, їх реальні навчальні можливості, стимулює позитивне ставлення учнів до навчально – пізнавальної діяльності. Уміє лаконічно, доступно подати навчальний матеріал, володіє ораторським мистецтвом. Такий підхід до процесу навчання створює умови для розвитку пізнавальної активності, самовираження та самовдосконалення учнів.
    Для активізації опорних знань проводить математичні диктанти, усні вправи, з геометрії усні вправи за готовими рисунками, фронтальне опитування класу, самостійні роботи різного виду, тестову перевірку. Ці види робіт привчають дітей уважно стежити за мовою вчителя, відразу включатися у виконання завдання, сприяють виробленню певного ритму роботи. Як один з прийомів активізації самостійної діяльності учнів практикує проведення підготовлених окремими учнями п'яти-семи хвилинних повідомлень з питань, які безпосередньо відносяться до програмового матеріалу. Сюди ж відносяться і більш складні задачі. До підготовки таких завдань намагається залучити якнайбільше різних учнів класу: матеріал для їх виступу підбирає з урахуванням їх підготовки з математики. Вчитель застосовує рівневу диференціацію при закріпленні знань на уроках та при  визначенні домашніх завдань. Вона вчить дітей знаходити раціональні способи розв’язання задач, застосовує нестандартні форми проведення уроку , уміє лаконічно, образно і виразно подати матеріал.
     Велику увагу педагог приділяє роботі з обдарованими учнями, веде факультативні заняття, готує дітей до учнівських олімпіад.
У період з 2008-2014 року працює інструктором під час проведення ЗНО.

  Директор школи                                                          Тимців М.М.


Немає коментарів:

Дописати коментар